+380 67 362 7772

+380 67 362 7772

СИСТЕМА НАВІГАЦІЇ ДЛЯ ЛІКАРЕНЬ “ЗМЕНШУЄ АГРЕСІЮ НА 50 ВІДСОТКІВ”

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Було встановлено, що дизайн оновленого відділення невідкладної допомоги, який був розроблений Лондонською студією PearsonLloyd, зменшує агресію у пацієнтів на 50%.
Даний проект був перевірений в лікарні Лондона та Саутгемптону, а директор компанії PearsonLloyd Том Ллойд сказав, що результати були надзвичайно позитивними: “Ми були шоковані тим фактом, що на 50% зменшилися агресивні інциденти”.
“Чомусь відділення невідкладної допомоги люди сприймають як місце, де мають право розлютитися і почати кричати”, – сказав Ллойд. “Ми гадали, якщо ми певним чином створимо заспокійливий простір та надамо йому більш привітної атмосфери, буде менше ймовірності випадків насильства”.
У відповідь на запит Ради дизайну та Департаменту охорони здоров’я, компанія PearsonLloyd зібрала багатодисциплінарну команду, яка включає психоаналітиків, дизайнерів, консультантів з питань науково-дослідної роботи та соціологів, щоб визначити основні причини, через які пацієнти достатньо збуджуються, щоб фізично чи словесно ображати персонал лікарні.
“Причина, яка призводить до гніву, – це лише брак знань і нерозуміння того, як все працює”, – пояснив Ллойд. “Це спричинено тим, що пацієнти не розуміють клінічної мови чи процесів лікарні”.
Рішення, яке ми запропонували, це розмістити ключову інформацію у зонах очікування і консультаційних зонах, щоб пацієнти постійно знали, де вони знаходяться і скільки часу може зайняти кожна процедура.
Карта процесів, яка знаходиться в залі очікування, інформує пацієнтів, які надходять до приймального відділення, про наступні етапи: процес реєстрації, оцінка пацієнта, лікування та наступні етапи, які доповнюються листівкою з більш детальною інформацією.
Вертикальні панелі, які розташовані по всьому відділу, пояснюють дії, які відбуваються в кожному приміщенні.